Intet indhold matcher dit søgeord.
Indhold
Du er logget ud.
Brand
Vi fornyer vores brand for at støtte vores organisatoriske omstilling og gøre forretningsstrategien levende. Dette er med til at bane vejen for, at sikre B. Braun's succes med nye forretningsområder og aktivt forme fremtidens sundhedspleje.
Sharing Expertise er fortsat afgørende for vores brands DNA og formidler vores tilgang til at være en pålidelig partner. Med udgangspunkt i stærke værdier er princippet om menneskelighed et stærkt fundament for succes.
Med denne pionerånd har B. Braun formet sundhedsplejen. Vores engagement i innovation og teknologiens kraft baner vejen for en mere digital og progressiv fremtid.
Vores udvidede B. Braun Brand Guide indeholder detaljer om vores brandstrategi og branddesign. Den indeholder også nyttige skabeloner. Som medarbejder kan du blot logge ind med din e-mailadresse og Windows-adgangskode. Som ekstern partner bedes du bruge registreringsformularen.
Log ind eller tilmeld dig nuVi fokuserer altid på det væsentlige ved at holde tingene tydelige og præcise. Vi giver folk et autentisk indtryk af, hvem vi er, og hvad vi tilbyder.
Vi har altid direkte og personlig kontakt. Vores menneskelige forståelse skaber forbindelse til brandet.
Vi udfordrer hele tidenhvordan vores brand afspejler, hvad vi gør, og hvordan vi interagerer med andre. Med vores fremadskuende holdning og ambition vil vores indsats gøre en forskel.
Vores åbne tilgang skaber nye perspektiver. Vi udnytter forskellige udtryk til at opbygge et positivt og inspirerende brandmiljø.
Det responsive logo giver optimeret læsbarhed. Det fungerer godt i alle størrelser.
Den markante farveskala giver ensartethed og omfavner et levende look.
B. Brauns firmaskrifttype er Rotis. Den udtrykkes bedst med små bogstaver og er nem læsbar.
Piktogrammerne fokuserer på enkelhed for at kommunikere hurtigt og effektivt.
UI-Komponenterne (User Interactions) er designet overskueligt og enkelt.
Det yderst fleksible designkoncept kan tilpasses alle formater.