Du er logget ud.

Hej !
Log af
Kontakt

Tilpassede sæt

Hjælp med at øge sikkerheden og effektiviteten ved at standardisere processer med tilpassede sæt

Efterhånden som patientplejen på hospitaler og ambulante områder bliver mere og mere kompleks, tilbyder B. Braun integrerede procedurepakker, der er skræddersyet til dine specifikke behov. Med kundetilpassede sæt tilbyder B. Braun et holistisk rådgivningskoncept sammen med implementeringen af standardiserede processer og koordinerede proceduresæt. Vores tilgang er at reducere ineffektivitet, spare tid, reducere fejl og øge sikkerhed og kvalitet.

Bekræft venligst din professionelle status nedenfor

Denne del på B. Brauns hjemmeside er kun beregnet for sundhedspersonale.

Ja, jeg er sundhedsperson Ja, jeg er en sundhedsfaglig person. Nej, jeg er ikke sundhedsperson Nej, jeg er ikke en sundhedsfaglig person.
  • op til

    0%

    Af hver angiografi bruges på forberedelse af proceduren [1]

  • 0min

    Bruges til klargøring af alle sæt til en operation uden standardisering [2]

  • 0%

    Færre større tekniske fejl i gruppen med kundespecificerede sæt, sammenlignet med standardgruppen [3]

En sygeplejerske pakker et ProSet ud af den sterile emballage
Indhold af kits til interventionel diagnostik og vaskulær behandling
Steril emballage med forskellige kirurgiske suturer

REFERENCER

  1. Maria Helena Almeida, Alexandre Abizaid et. Al.: Percutaneous Coronary Intervention Using the Radial and Femoral Approaches: Comparison between Procedure-Related Discomforts and Costs; Revista Brasileira de Cardiologia Invasiva 2013
  2. Suture Growth Initiative OR Scan Projects done in Hospital Igualada (Spain), Solingen Hospital (Germany), ASL4LI_Lavagna Hospital (Italy), Suzhou Hospital (China) and Yuquan Hospital (China)
  3. Yelena Fenik, Nora Celebi, Robert Wagner, Christoph Nikendei, Frederike Lund, Stephan Zipfel, Reimer Riessen and Peter Weyrich: Prepacked central line kits reduce procedural mistakes during central line insertion: a randomized controlled prospective trial; BMC Medical Education 2013, 13:60