Intet indhold matcher dit søgeord.
Indhold
Du er logget ud.
Teknisk service fra B. Braun
I tider med forandringer er økonomi og bæredygtighed grundlæggende værdier for vellykkede partnerskaber. Ved at facilitere den ideelle levetid og tilgængeligheden af vores produkter gør kvaliteten af vores B. Braun tekniske service en forskel hver dag.
Op til
0 timer
pr. dag, kører dialyseapparater for at forbedre livskvaliteten for dialysepatienter. Fejl er ikke en mulighed. [1]
Et gennemsnit på
0%
af kirurgiske instrumenter er ikke egnede til brug på operationsstuen. [2]
Forventet
0-års
levetid for infusionspumper i vedligeholdt tilstand. [3]
Uforudset service af udstyr kan forhindre sundhedspleje, medføre øgede udgifter, irritation hos personalet og påvirke behandlingsresultaterne. En problemfri integration af tekniske services og kliniske processer er afgørende. Vores tekniske serviceportefølje er derfor en vigtig del af de terapeutiske områder og tilbyder skræddersyede serviceløsninger, uanset hvor B. Brauns produkter anvendes.
Hvis dine instrumenter trænger til at blive slebet eller repareret, har vi mulighed for at hjælpe dig.
Se mere om Aesculap Technical ServiceVi administrerer certificerede servicecentre over hele verden. Med effektiv logistik og digitaliserede processer garanterer vi de højeste kvalitetsstandarder med en kort leveringstid. Kvalitet er vores højeste prioritet.
Se mere om service og reparationerVores tekniske dokumenter opdateres konstant og er tilgængelige for certificeret personale. Der kan tilbydes omfattende uddannelse af klinisk personale i specifikke produkter.
Se mere om servicekurserVi bringer vores service ud til dig! Det kompetente og fuldt udstyrede servicepersonale er kun et opkald væk og står til rådighed for dig. Vi leverer og opdaterer en digital journal for hver enhed, der serviceres, og forbedrer løbende serviceleveringen baseret på de data, vi indsamler.
Den videresendes til en ansvarlig kontaktperson som kontakter dig hurtigst muligt.
References